آموزش انگلیسی

آموزش اصولی انگلیسی

آموزش انگلیسی

آموزش اصولی انگلیسی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

این سوال برای همه وجود دارد که چگونه میتوانند در عرض 2-3 ماه، انگلیسی روان صحبت کنند، این افراد معمولا عجله دارند چون به زودی آزمون یا مصاحبه ای در راه دارند. در این نوشته نتیجه جدیدترین تحقیقات چندین ساله از معتبرترین موسسه زبان دنیا یعنی افورتلس را برای شما بازگو می کنیم و همزمان با تغییرات، این مقاله به روز می شود.

اما سوال اینجاست که آیا میتوانید خیلی خیلی سریع انگلیسی یاد بگیرید؟ آیا میتوانید بهبودهای چشمگیری در عرض 2 تا 3 ماه داشته باشید؟ جواب مثبت است! در این مقاله روش هایی که سرعت یادگیری زبان شما را تا دو برابر افزایش می دهند طبق تحقیقات معتبرترین موسسه در این زمینه ارائه می کنیم.


بخش 1- توصیه های کلی

1-ایجاد اشتیاق در خود (هدف)

هدف های شما از یادگیری زبان

مهم ترین مساله برای شروع به یادگیری زبان، داشتن یک هدف است که در شما انگیزه ایجاد کند. به دلیل اینکه باید 8-14 ساعت در روز زبان بخوانید؛ و هر ساعت باید هوشیار، علاقمند و پرانرژی باشید. باید احساستان را بسازید و در انگلیسی غرق شوید. به یاد داشته باشید که احساس 80 درصد موفقیت را شامل میشود و روش تنها 20 درصد!

برای داشتن شور و اشتیاق، باید یک دلیل قانع کننده برای یادگرفتن زبان داشته باشید. قبول شدن در یک امتحان، دلیل به اندازه ی کافی قانع کننده ای نیست. همچنین پیدا کردن یک کار هم دلیل کافی نیست. به یک دلیل بزرگ برای انجام اینکار نیاز دارید. اگر مشوق شما میتواند پول باشد، تصور کنید که زبان انگلیسی چگونه میتواند شما را پولدار کند. خانه رویایی، ماشین رویایی و زندگی رویاییتان را تجسم کنید. اگر عشق محرک شماست، تصور کنید که چه انسان های فوق العاده ای را میتوانید در دیگر کشورها ملاقات کنید. به رابطه با خارجی های زیبا و جذاب فکر کنید! دلیل تان را بر روی یک کاغذ بزرگ بنویسید و در اتاق تان بچسبانید.

...

ادامه آموزش را در لینک زیر بخوانید:

بهترین روش یادگیری زبان در منزل از صفر

  • ۹۸/۰۴/۲۹
  • مونا علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی