آموزش انگلیسی

آموزش اصولی انگلیسی

آموزش انگلیسی

آموزش اصولی انگلیسی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

با این روش ها مهارت خود را در این زمینه افزایش دهید. آموختن زبان انگلیسی مهارت مهمی است که همه افراد باید بلد باشند خبر خوب این است که فرصت های زیادی برای تمرین و توسعه این مهارت وجود دارد. در این مقاله برخی از منابع بسیار مفیدند و همچنین درباره برخی از درس های وبگاه خود که به شما در بهبود مهارت شنیداری کمک میکنند، بحث خواهم کرد. آماده اید؟ بیاید شروع کنیم.

Ù?Ù?ارت Ø´Ù?Û?دارÛ?

مشکل اصلی چیست؟

گوش دادن مهارت مهمی در هر زبان است. ما با کمک شنیدن، اطلاعاتی جهت درک کلی و جزیی ازمحیط دریافت میکنیم.درک صحبت های شنیده شده از رادیو تلویزیون و غیره برای زبان آموزان بسیار مشکل است، زیرا صحبت روزمره و عادی با فردی که سعی میکند آرام و شمرده به شما اطلاعات بدهد، تفاوت دارد و البته بخش دوم برای زبان آموزان بسیارساده است.

سخن دنباله دار و اتصال کلمات به هم (مشکل اصلی)

در صحبت روزمره به زبان انگلیسی، اغلب ما سعی در کوتاه کردن جملات و برقراری هرچه بیشتر ارتباط داریم به همین دلیل زبان آموزان هنگام صبحت بسیار رسمی به نظر میرسند چون از روش متفاوتی استفاده میکنند. بیشتر مردم هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی کلمات را بهم پیوند داده تا سخن خود را متصل و به راحتی بیان کنند. ممکن است برای سهولت در صحبت صدای موجود در پایان یک کلمه را تغییر دهیم تا کلمهی بعدی آسانتر تلفظ شود. یا آخرین صامت کلمه ای را به مصوت کلمهی بعد وصل کنیم؛

“I’d like an orange”برای مثال

“I’d likuh norange” درصحبت معمولی این جمله اینطور شنیده میشود

هرگز این کلمه را نشنیده بودم  “Likuh?”

چیست؟ آیا نوعی میوه است؟”norange?”

این امر ممکن است برای بسیاری از دانش آموزان گیج کننده باشد زیرا آنها قبلا چنین کلماتی نشنیده بودند ودر گنجینهی لغات ذهن خود در حال جستجو میکنند. اینجاست که اهمیت گوش دادن مشخص میشود نه نگاه کردن ویدیو و فیلم! از آن برای تقویت مهارت شنیداری خود استفاده کنید.

برای مطالعه ادامه متن بر روی لینک اصلی زیر کلیک کنید:

مهارت شنیداری چیست؟ تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی در 3 گام

  • ۹۸/۰۶/۲۵
  • مونا علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی